Så har ännu en dag av sommarlovet glidit förbi. Jag försov mej idag. Jag hadde troligen stängt av väckarklockan i sömnen som jag förr också gjort. Så ja missade los serrano men nou problem, uusinta på eftermiddagen x). Igår i butiken köpte jag jäst så ja sku baka semlor idag. O ja bakade första gången i mitt liv såna. Hadde ungefär ingen aning om va ja gjorde. Nå dom smaka ganska konstit när dom va fädiga :P På dagen satt jag ungefär bara o planera en vargunge grej till sommarlägret som jag lovat att sku vara färdig ida. Sen gjorde jag dagens jumppa o gick ca 700 meter o söka posten. Det kom en jävla reklam. Om 5 minuter börja de ösregna o åska igen :P De va mitt jobb att laga mat idag, så de ble min favorit dvs lasagne. De lyckades ja nästan med!

Borde fara ti stan ennu nån dag, kanske imoron....