Jaha, då ha man gått o skaffa sig en blogg. Eller va man nu vill kalla den. Ja tänkte skriva om mina vardagliga situationer, händelser o inspektioner (vilket ord!) o kanske någå lite extra speciellt nån gång. På framsidan såg jag int en enda svenskspråkig blogg ännu så jag måste väl fixa det! :) Hmm joo hoppas att de e intressant här fö ja e ganska intressant o e intresserad av mycket :) Aijoo ja fotar, skriver, ritar o annat kreativt alltid nu och då så mina verk kanske du kan se här. Jag tänker skriva när jag vill och hinner, fast tid int e någon brist nu på sommarlovet så det borde fixa sej. Jag kanske borde fixa lite på grammatiken här, eftersom jag skriver ganska råddigt o ingen förstår... Så, ska ja göra ett sånt löfte att min nästa "kirjoitus" som dom kallar e helt o hållet grammatikfelsfri? Japp. Börjar skriva genast eftersom ja har mycke att berätta om min dag i dag :) tack o hej! Juu ps. Ni får gärna kommentera o ge risun o ruusun osv ja e ba glad o kan utveckla mej själv vike e viktigt eftersom ja e scout. O de märks.