Jag har nu gjort ett nytt rekord i mitt liv! Jag var på bio två dagar efter varann. Den första filmen hette Once. Den handlar om en kvinna från Tjeckien och en man från Irland. Kvinnan har kommit till Irland och träffar killen som är gatumusiker, men jobbar också som dammsugar- reparatör med sin pappa. Sen blir dom lite förälskade och gör musik tillsammans med några andra killar. Deras vägar skiljs ändå när killen far till London efter sin tjej, och kvinnans man kommer till Dublin från Tjeckien. Musiken i filmen var gjort av de som spelade i huvudrollerna dvs Glen Hansard och Markéta Irglová. Filmens "tunnare" "Falling slowly" var bra, men "Fallen from the sky" var helt underbar! :D Kommer inte att glömma filmen på en bra stund!

Den andra filmen som jag var och se på idag var Narnia- Prince Caspian. Den var den andra Narnia- filmen hittils och den var faktist helt bra. Jag ät inte så galen i fantasy- filmer men Narnia kanske är ett undantag för mej. Jag hadde i misstag beställt biljetter till i morgondagens film så tanten som "avprickade" oss blev lite sur :S Hehe.

Nya simppare köpte jag också idag efter att jag blivit galen på mina gamla som snart far sönder eller liknande.

Joo-o, inte nåt mera idag. Gonatt människor!